5 dagars lista..

♥ Dag 16 – Min första kyss.
Det måste va Mickael Wallinder som jag fick den av!!

♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.
Mitt favoritminne är när jag o Tommy förlovade oss. Jag satt o tjurade i soffan o han satt ute på balkongen o rökte o till slut kom han in o satte sig nedanför soffan o frågade om jag ville förlova sig o bli hans.

♥ Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Det var förra året när jag fyllde 25, då hade vi en stor födelsedagsfest o alla mina närmsta vänner kom för att fira mig.

♥ Dag 19 – Detta ångrar jag.
Det jag ångra mest är att jag gjorde mig osams med en toppen tjej för ungerfär 2 år sedan, o det verkar som det ej gå att reparera, men det är la ödet, asså att vi inte ska vara vänner, för om det var så att vi skulle vart vänner så hade vi vart det vi detta laget.

♥ Dag 20 – Den här månaden.
Denna månad är ju tyvärr slut, men har ju hänt en massa skoj.. Så under dom sista dagarna denna månad ska jag ta vara på. För det är ju dom sista dagarna detta år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0