♥ Dag 1 – Presentera mig själv.

Jenny Söderberg är mitt fullständiga namn , inga mellan namn här inte. Är född den 13 december 1984 så snart fyller man 26 år.
Har 2 bröder o en tvillingsyster som kom 2 min förre mig det gör la henne till storasyster *kärring* Mohahaha.

Föddes här i jkpg men flyttade till karlskrona i 5 års åldern där ja bodde i nåt år, sen flyttade ja upp till smålands skogar skillingaryd *tofteryd* o efter några år där tillbaka till jkpg o har bott här sedan dess.
Inga planer att flytta!!

Träffade min underbara sambo år o3. Du o jag imot världen hihi ♥ o5o415 föddes våran underbara son Rasmus, dock alldeles förtidigt han kom 1o veckor för tidigt, o vi blev inlagda på sjukhuset i 8 veckor. Det var en jobbig tid men vi tog oss igenom den tillsammans. Älskar er nåt otroligt mkt.
För ungerfär 4 år sedan köpte vi vårt underbara hem som vi håller på att renovera från botten, med fina resultat.

Jobbar o stå i gör man med på Posten logistics AB (Företagspaket) på torsvik. Trivs på jobbet, arbetet är inte det roligaste men arbetskamraterna gör allt.

Hmm det få la vara allt om mig. Är det nåt ja missat så fråga i sånafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0