♥ Dag 21 – Ett annat ögonblick.

Ett annat STORT ögonblick var när jag klarade uppkörningen. Satt fasen o lipade i bilen. Hela jag skakade, det var den 27 april 2010. O den 7 maj klarade jag äntligen teorin efter 3 försöket på pricken 52 poäng.

Trodde aldrig att jag skulle sitta med ett körkort, tack vare min älskling. Jag va nära på att ge upp 100 ggr under den tiden jag höll på med det. Kändes som ja hållt på med det i flera år så lång tid tog det i huvudet. Men om man tänker efter så tog det inte så lång tid. Började den 18 februari o avlutade på körskolan den 27 april. Så ungerfär 2 månader, o jag säger det va 2 månader utav helvete..
Men det va la för jag höll på så intensivt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0