♥ Dag 6 – Min dag.

Min dag började 06.00 idag, då vara det dags att gå upp med lilla familjen.
Rasmus skulle vara på dagis vid 06.45 o vid 07.00 så började Luciafirandet, det var jätte fint o mysigt.. Alla barnen verkade väldigt nervösa o blyga men det gick bra för alla.

När jag kom hem la jag mig o tänkte sova en stund men kunde inte, så ja gav upp att ens försöka. Gick upp o tog ett bad. Efter det blev det lite städning här hemma.
O självklart vid 10.20 så blev det kaffe o days.

Min dag kommer bli lång idag. Ska åka till jobbet redan vid 14.00 idag o slutar vid 0.30 *fyyy* Få se om jag orkar så länge, är tyvärr sjuk. Men ska testa mig fram i allafall.

Såhär lång vet jag hur min dag blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0