♥ Dag 8 – Ett ögonblick.

Det finaste ögonblick i mitt liv är när Rasmus föddes. Det ögonblick kan jag aldrig få ut ur mitt huvud.
Saknar den tiden när Rasmus va en liten plutt, han bara låg i famnen o jollrade lr sov. När man kunde vagga han till söms utan några som helst problem, det kan man ju inte göra nu hahaha, lite för stor o alldeles för klumpigt att göra det..

Sen har jag ett ögonblick till o det är när Tommy frågade om jag ville förlova mig med honom. Men vilket humör jag va på innan hahahaha, tjurig o dan. O sen ha ja de ögonblick när jag fick ett sms av honom på julafton när ja va påväg ner till min mormor, det va första gången han skrev *Jag älskar dig*. O senare under julaftonkvällen så bestämde vi oss för att vi va tillsammans. Så vår årsdag är på julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0