Jaha då har man vart o hämtat Lilleman ♥ på dagis!! Han hade slagit i pannan nåt fruktansvärt *stackarn*. Men som tur är så hindrar inte det honom till att vara ute o leka i pudersnön som faller ner nu.
Jag hade tänkt att sätta igång att städa här hemma om en stund, men måste även skotta ute *usch*, det är trots allt mindre kul.
Sen ska ja ut med hunden. Få gå mindre rundor med henne nu, då hon börja få ont i sin baktass igen. Hon hamnde fel när hon skulle landa efter hoppat upp efter en pinne för 2 år sedan. Så nu lägger hon sig ner i protest o vägrar gå lr så vänder hon sig hem o gny hela vägen ute. Värst är la när man ska torka henne torr om tassen, står o gny o fnyser åt mig. Hon får äta smärstillande under vissa perioder under vintern. Men hon bli värre när ja sitter o tycker synd om henne, då börjar hon hoppa runt på 3 ben hahaha, hon är aldrig sån när Tommy ta henne. Få helt enkelt vara mer bestämd o inte så fjantig med henne, men tycker synd om min lilla tjej.. O nej det finns inget tal om att avliva henne då det inte finns nåt fel på henne i övrigt, det är bara att tassen blir nerkyld ute o då får hon ont.

Här har ni ett kort på min söta tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0