?!?

Jaha då sitter man här igen.. Vet redigt inte vad jag ska skriva idag. Igår fann jag ingen tid till att skriva här..
Mamma min fyller år idag så STORT GRATTIS!
Har börjat sortera bland mina vänner på FB o börjat ta bort dom jag inte prata med där igenom, känns onördigt att ha en massa man inte prata med där.
Så om folk tror att jag tagit bort dom av en andledning så finns det ingen. Hoppas alla har överseénde med det..

Rip Carolin Jalkstam. VILA I FRID

Syrran har utmanat mig på en grej på hennes blogg, men vet ej om jag orkar skriva allt det hahahha men kan ju göra ett försök så får ni se.
Så det kommer ett nytt inlägg direkt efter detta.. Så tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad händer ikväll :)?

2010-12-08 @ 14:11:39
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0