Härliga torsdag.

.. Är äntligen kommen. Tycker bara att det är fel tid på dygnet, kan den inte vara 0.30 nu så man kan sätta sig i bilen o bara njuta av att det är äntligen helg. Men nixpix så ska det inte vara.
10 långa timmar kvar.. Det är bara att bita i det sura äpplet lr vad sägs?
3 veckor kvar tills jag slipper spridningen *längtar*, det var inget för mig kan jag nog milt påstå..

O så ska det snöa med. Har vi inte fått så det räcker o bli över?? -23 var det i natt när jag åkte hem ifrån jobbet. Tycker lite synd om dom som behöver stå o skrapa sina rutor innan dom får åka hem. Men jag har ju turen att ha moto o kupévärmare, sätta sig i en varm bil är nog det bästa som finns under vintern..

Har nog den mest tjurigaste son i barnarp idag. Allt är fel. Allt ska göras o speciellt allt man inte få göra.
Ska fixa maten strax så han få nåt i lilla magen så kanske han bli på bättre humör.Men stackarn har ju vart vaken sen klockan 05.45 så det är förstårligt att han e som han e.

Varför säljer inte macken julmust för?? Jag vill ju ha julmust, få nöja mig med coca cola då!! Hoppas det finns kvar lussekatter i dag o att dom inte vart i ugnen för länge, dom ska la inte vara bruna utan gula va?!? Hehehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0