Helg! Julklappar! Julgran o bak!

Snart är det helg! Det ska bli så skönt. Imon ska ja o Tommy ut o köpa dom sista julklapparna. Gubben min är ledig imon *skönt för han*. O pluttisen är ledig med, men han ska få vara hos sin gammelfarmor o gammelfarfar medan vi handla julklapparna. O sen det stora ögonblicket för Rasmus är när vi ska åka o köpa julgranen. Han o Pappa ska få pynta den i år för ja ska vila under denna helg, så mkt jag kan i allafall.
Vill ju inte vara sjuk när julafton kommer, ha ganska mkt att stå i, med all mat m,m.
Det bli jul här hemma i år wwwiiieee älskar verkligen det, så mysigt.
Ska baka det sista i helgen o det är lussekatter o knäck. Hmm måste upp tidigt imon, har lovat att baka en chokladpaj till gammelfarmor o gammelfarfar. Aja ja få se, då måste gubben åka ner till affären o köpa lite som saknas till det.

Jag har kommit in en baknoja igen.

Nähe nu ska ja fixa till mig innan jag ska hämta Rasmus..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0