Kort vecka.

Japps då är julen över för i år.. Min jul har varit jätte bra. Fick bara stora klappar i år typ hehehe. En tvättmaskin o en damsugare. Det skulle ta 10 dar igentligen att få hem tvättmaskinen men den kom igår wwwiiieeee :) Är rätt skönt att ha en ny. Den gamla ska min syrra få. Hon behöver nog den mer än soptippen.

Vi hade julen hemma i år, va så mysigt så. Tommys bröder,mamma, o hans kusiner var här. Tommys ena bror har ju skaffat en liten amstaff valp som Rasmus blev helt förälskad i, han som brukar vara livrädd för andra hundar satt o gosade i soffan med den. Men den va ljuvligt söt. Va nästan så man ville behålla den själv.

Nu har arbetsveckan börjat lr den korta arbetsveckan, bara 2 arbetsdagar kvar sen är de helg igen.. o på söndag börjar min heltid så nu slipper ja komma hem 01.50 o istället kommer jag komma hem strax efter 22.30 så skönt så, känn aatt man har ett liv, det ända sura är la att jag måste börjar jobba söndagar igen.

Nähe nu är de dags att fixa till mig lite o kanske hinner man ta en sväng om med den nya damsugaren oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0