Måndag!

Usch alltid lika tråkigt måndagar.
Ny arbetsvecka o allt. Men nu är det bara 5 dagar kvar till julafton.. Rasmus är julasjuk, det ända man få höra här hemma är
Rasmus: Mamma när e det jul,när kommer tomten.
Jag:Snart är det julafton inte sålänge kvar nu.
Rasmus: Så säger du ju hel tiden..
Men jag få denna fråga varje dag typ tusen gången per dag med. Så inte konstigt att han få höra samma sak hela tiden.

I helgen så har vi satt upp julgranen, var o köpte en gran i fredags, så nu luktar det gran i hela huset. O jag som är förkyld, min näsa är såååååååååååååååå känslig så det jag gör om dagarna är att nyser konstant.
 
Nu ska ja fixa den nya msn:en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0