Måndag..

... O tyvärr en ny arbetsvecka på gång!! Hoppas de gå fort.. Vill inte jobba dessa tider mer än vad jag behöver.
Ska bli skönt att bli människa igen. O jobba fram på natten är inget för min del. Sen kommer man komma hem strax efter 22.30  o då kan man lägga sig i tid o komma upp mkt tidigare på morgonen..
Nästa vecka är inget som jag kommer att se fram imot. Speciellt måndagen då ja måste gå upp 06.00 för luciatåget börjar 07.00 på Rasmus dagis. Sen vid 14.00 tiden måste jag åka till jobbet o vara där tills 00.30, usch vilken dag o på min födelsedag o allt..
Bara 7 dagar kvar tills man bli 26 hahaha. Börjar bli till åren mohaha.

Nähe om man skulle fortsätta att fixa här hemma o börja med maten kanske.

På återseénde..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0