Peppa!!

Snart dags att peppa mig själv o åka till jobbet, trots allt sista dagen innan man är lite fri..
Hmm vet bara inte vad jag ska ta med mig o äta på jobbet vid 22.00. Kanske få bli en macka.. Men vad ska man göra för macka då?? Lr om man ska åka in o köpa nåt gått på macken påväg till jobbet, hmm vad får det bli då?? Sallad tror jag.
Har börjat fundera på hur ja ska ha håret imon på julbordet, platta det ska jag såklart göra men nån snygg frisyr är inte det lättaste att komma på. Fundera på att locka några slingor hmm få se.. Behöver färga håret, men har lovat mig själv att inte färga det på ett tag o sen dra slingor *ljusa*
Har även fixat hunden säng, jag löste det på egen hand. Så nu e den ren o i helgen är de dags för fiabus att hoppa i badkaret *HATAR*..Hon står o gnäller o gnyr o fnyser under hela tiden.
Måste iväg o köpa hundschampo för torr hud, för det har hon fått nu när hon fäller som sjutton, asså hon måste ju frysa när hon gå ut så lite päls hon har kvar, ska även åka o köpa ett vintertäcke åt henne imon.
Slipper man allt blask som sätter sig i pälsen när det är blöt ute. Värst är ju magen på henne eftersom hon är långhårig. Hmm tassarna är ju skitjobbiga o få bort all snö. Har trimmat bort allt i mellan o så men de ska banne mig fastna ändå.

Nähe nu ska ja slänga på en kopp kaffe innan jag åker. Så på återseénde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0