Supernöjd!!

Tack snälla systeryster http://mariaandersen.blogg.se/ för du fixat min blogg igen.. ♥
Snart dags att fixa maten, idag blir det lax,ris o nån kall sås till *mummmmmma*. Rasmus får vanlig fisk, visst gillar han lax men han gillar ströbakad torskfile mera.

Usch nu börjar håret bli jobbigt få stå i 1 timma o platta det nu. Men det gör mkt med vilket schampo jag använder m,m. Nu måste ja använda ett schampo som inte skyddar hårfärgen så dom mörka pigmenten försvinner ur håret o det gör det snabbt, men usch vilken färg man börjar få. O vi ska ju inte tala om sicken utväx jag har. Men måste hålla på såhär i 2-3 månader så slingorna bli i jämn färg.
Fundera på att dra i ljusbrun hårfärg men då kanske ja sabba allt som ja lyckats med. Nu ha jag ju lyckats att inte färga håret på nästan 3 månader så varför förstöra allt nu. Vi få se hur det bli. Folk undrar la säkert varför jag gå runt med min fina ljusa utväx i det bruna hår som jag har. Men nu vet alla varför..

Sitter o lyssna på Lene marlin - Flown Away helt underbar låt. Men lite dyster är den allt. http://www.youtube.com/watch?v=D047d5Fv4ZU Vet inte hur man lägger in youtubefönster här nån som vet som vill tala om det för mig?!? Skulle vara snällt. Men här är låten iallafall, lyssna o njut..
Ska väl igentligen lyssna på fina jul låtar men tyvärr jag är inte sån av mig, kanske kan göra det imon medans jag julstäda det sista innan julafton.

Vill att Maria o Micke o barnen ska komma ner över jul,men förstår att dom ska fira den med Mickes släkt, får hoppas dom kommer ner nåt i mellandagarna, det återstå o se. Är ju inte så mkt lediga dagar i år.

Nähe nu ska ja börja städa o fixa maten lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0