Tramp o åter tramp!!

Okay börjar om på nytt här då!! Vart dålig på att blogga ett tag o beslöt mig för att ta bort alla mina inlägg sen tidigare. Så nu är det skärpning som gäller.

Det jag menar med rubriken är la mer att varför folk tror dom är så mkt bättre än alla andra o tror dom har rätten till att trampa på folk.
Jag tror inte jag är bättre än nån annan, o ge folk en chans!
hatar det sättet att se ner på en person, låt dom vara som dom är utan nåt skit snack bakom någons rygg, låt dom se ut som dom vill m,m..
Folk borde ta en titt på sig själva dom är inte perfekta själva.
Bra självkänsla är nåt helt annat o det borde folk ha, men trampa o trycka ner nåns självkänsla är botten.

Jo min syster kommer nog gästblogga här en del! Så forsätt gärna att kika in här..

Skriver lite mer senare under dagen.

(Va tvungen o bara slänga upp ett kort som ja tog igår)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0