Underbara Fredag!!

Jaha då var det äntligen fredag *skööööööööööööönt* orka bry sig om jobbet. Men igår fick jag det lugnt i allafall både på mitt pass o på spridningen, tack o lov så kom Tommys kusin Fidde in, så tiden gick ju fortare när man hade nån o snacka med..
Men har så mkt att tänka på, det snurrar på i huvudet o till slut vet jag inte riktigt vad jag ska ta vägen.. Usch måste acceptera läget o försöka gå framåt..

Då hoppar vi ett steg framåt!! Vad ska alla göra i helgen då?!? Vad ska jag själv göra hmmm. Blir att ta det lugnt här hemma.. Baka ska jag göra med lilleman.
Juste har glömt att nämna att Rasmus tappat sin andra tand nu. Stora killen, usch vad tiden går fort! Snart börja han förskoleklassen. Och där snurrar tankarna med, kommer lilleman klara det!! Meeehhhh SKÄRP dig Jenny han klara det. Men kommer alltid vara mammas lilla kille.

Vi ska även iväg i helgen o kolla på nån tapet till datarummet, för det ska vi lr nja Tommy börja renovera efter juletiderna *tack o lov*.
Jag kan la vara med på ett hörn när dom gamla tapeterna ska ner hehe..
Jo jag kan ju säga att jag hjälpte till lite i köket, slipade ner en av köksbänkarna hahahaha, jobbigt värre. Inte min grej redigt. Som Tommy sa - det är bättre om du står för städningen,matlagningen o det övriga i hemmet, så sköter jag all renovering.. Hmmm där kom han undan rejält lr hur. Går inte Jenny med på!!

Nähe nu va inte detta kul längre så ja smitter undan ett tag, ta en dusch innan man hämta lilleman!!
Tjing♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0