Urk!!

Va ju på julbord igår, kom hem cirka vid 23.30, när jag satte mig i soffan fick jag hur ont i magen som helst. Tänkte inte så mkt på det utan gick upp o la mig runt 01.00!! Då satte det igång så in i bomben, så ja låg o vred o vände på mig fram tills klockan vad 03.00, då beslöt jag mig för att det inte går att somna, utan gick ner o satte mig vid tv:n. Hade så ont så det strålade ut i ryggen på mig, sen vid 05.00 så gick jag upp o tog ett bad o ja va gör man då jo man spyr som en galning.

Så idag hoppas jag att jag kan lägga mig utan några helst problem, men har fortfarande ont i magen o illamående är man med, hoppas det går över tills jag ska lägga mig.
Måste även duscha av hunden idag *illa tvungen*

Nähe nu ska jag lägga mig o vila en stund om magen tillåter det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0