Livshistoria!

Har tänkt lite!! Tänk tillbaka om min barndom o tonårsliv.. Min barndom blev snuvad totalt. Åkt runt på barnhem o fosterhem o stödföräldrar..  När ska man glömma den tiden?!? Det Ploppar upp då o då. Känns ganska jobbigt när man t.e.x ligger i sängen o ska sova så ploppar de upp nån minnesbild i huvudet som man ligger o tänker på halva natten.. Kan ju vara så att jag inte tagit mig den tiden jag behöver för att berarbeta det som man ska.. Utan man har la ställt sig upp o bara gått vidare utan nån berarbetning alls.

Mitt tonårsliv va faktiskt rätt så bra,visst var man en typsikt tonåring med bus i sig..
Har gjort 1 dum sak o det va när jag satte mig i den stulna bilen o åkte fast. Men det är ju nåt man kan skratta åt nu..  O många fyllor som man helst vill glömma..
Det var kvällen innan jag o Tommy hade filmkväll. Gick på efterfest hos nån o det vill jag helst glömma. Kommer ihåg när syrran drog i mig o ville att jag skulle ta sista bussen hem, men icke jag skulle på den där efterfesten o det kommer jag aldrig få glömma. Vad som hände o vad som höll på att hända.. Usch nej de vill jag inte tänka på men kan inte rå för det, det vill inte lämna mig.

Nu lever jag tillsammans med Tommy o mitt liv är underbart. Har min underbara son Rasmus.. Vill inte byta ut detta liv imot nåt..
Jag gör o ge Rasmus allt det jag inte fick. 
Han är värd allt.. Bortskämd det är han absolut inte. Men han är la i den åldern nu som han vill ha allt han pekar på, men det är ju bara att stå imot..
 
Det va la allt ifrån mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0