Måååndag igen!!

Jaha då vart helgen över för min del i går. Fasen den bästa söndagen jag vart med om på jobbet, körde vårt sen så var det städtime. Kom hem vid 21.50 igår wwwiiiee, slutar igentligen vid 24.00 på söndagar så då har man nåt att vara glad över.. Det blev tidigt i säng i allafall, somnade la vid 23.00 snåret o vaknade 07.30 idag pigg som en mört.

Allt är redan klart här hemma, städ m,m. Hunnit platta mitt hår idag o så har jag till o med hunnit sminka mig.
Nu blir det lite sen frulle åt mig. Rasmus åt när han gick upp vid 08.30.. Ta min till days..

Va skönt med töväder ute *NOT* svinhalt överallt. Igår på jobbets pakeringen så såg jag o Mia ut som Bambi på hal is. Jag trodde det va barmark för man såg ju pakeringsrutorna så jag bromsade till lite o gissa vem som hade fel, bilen gled över isen.
Tog la oss minst 5 min att komma in till jobbet. Kunde ju tagit med skridskorna o åkt in.

Hmm nån som har nåt gott kyckling recept?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0