Måndag åter igen!

Jaha då va det redan måndag!! I helgen va vi uppe i sthlm. Eller jag var i södertälje o Tommy i Älvsjö på Mc mässa. Jag var hos systern min. Åkte buss där uppe för första gången men det va ju inte mer spännande än här i jkpg. Hehe buss som buss.

Igår va det första arbetsdagen denna vecka o det funkade bra. Lite trötter var jag allt efter denna långa hemfärden i lördags. Bli ganska mörr i kroppen efter sitta framför ratten så långt. Fick köra hem. Tommy låg o snarkade brevid o Rasmus sov i sin stol där bak, det va bara jag o Tommy kusin som va vakna..

Nu försöker jag bränna en skiva o det vill verkligen inte, försöker o försöker med den bara spottar ut skivan gång på gång.

Nähe om man skulel ta en sväng med damsugaren innan jag börja fixa maten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0