Sjuker!!

Min lilla plutt har blivit sjuk. Så hög feber han hade i natt har han nog inte haft på flera år. lr nja 4 år hehehe. Han låg hos mig o Tommy under natten o det va som att ligga o sova i en bastu..

Tommy får slutar vid 13.20 idag så han hinner hem tills jag börjar jobba. Han måste även åka o köpa alvedon o glass till plutten när han åker hem. Jag fick mosa en halv alvedon innan o blanda ner i han yoggi o de gick ner i allafall.. Så nu ha febern sjunkigt lite på han o han är lite piggare. Så jag hoppas de håller i sig till Tommy kommer hem. Tror inte jag kan lura han igen..

Kommentarer
Postat av: priscilla

har en tävling nu på min blogg om ett baby kit :-) fin blogg du har.

2011-01-27 @ 09:56:18
URL: http://hatexlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0