Solen skiner!!

Ner på oss idag i lilla barnarp. Så skönt att få se solen.. Dock väldigt jobbigt när man kör bil, men det är la inte det största problemet.
Sista dagen innan helg. Bara 8 jobb timmar till man får sätta sig i bilen o åka hem o ta helg. Denna vecka har gått fort. Hopppas nästa vecka går lika fort, så jag få träffa systern min. Ska kanske fixa håret upp i Södertälje, syrran skulle kolla upp priserna åt mig så man kan ringa o boka en tid. 

Nu i helgen blir det inte mkt. Ska mest ta det lugnt o slappa lite, få se om man orka baka chokladpajen tills på söndag o bjuda arbetskamraterna på de.. Men måste ju ha ork till det. Sen kanske inte alla kommer gilla den så det är la oxå nervöst lr om man ska baka dumlekakor i stället, det vet man ju att dom gillar o kanske en smula mindre att göra hehe, så mkt att dona med med pajen tar ungerfär lite mer än 2 timmar att göra det, 3 olika lager med choklad som ska dit.
Men men vi får la se hur det blir med den saken, antingen chokladpaj lr dumlekakor. Hmm när ska nån baka nåt o bjuda mig på?!? *snyft* 
Skulle vara så kul att bli bjuden på nåt själv nån gång, men får la vara snäll åt dom små stackarna på jobbet mohahahahaha.. Men Frågan hur många är det på jobbet på söndag, ska jag verkligen bjuda alla lr bara några stycken?!? Det får la bli några stycken,kan ju inte baka åt hela personalstyrkan..

Nähe nog om detta, nu är det dags att fixa maten..

Hmm undrar om syrran skulle fixa med bloggen?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0