Tisdag morgon/förmiddag!

Ja morgondagen gick super på jobbet igår.. Det kändes så skönt att gå o lägga sig samtidigt som Tommy igen.. Hade lite svårt att sova kan jag medge. Jag skyller på ryggen min. Fattar inte!?! Det sitter enbart i svanken o gå ner i låren. Ajaj. Kan ju ha o göra med muskelinflamationen jag har/hade förra veckan. Kanske inte redigt har släppt ännu..

Sen tycker ja de är väldigt dålig stil av en person att inte ens höra av sig, efter det denne person själv startat. Varför hitta på en sak o sen ljuga att det va jag som sagt det.. O sen när jag vill ha en förklaring till det hela då väljer personen att inte svara. Jag vill bara veta varför? Hon/Han kanske inte tänkte på att det skulle komma fram till mig. Hehehe Jo det gjorde det i samma veva kan jag ju säga.
Men det va allt det krävdes för att förlora en del av mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0