Nåt test.

Lovar du att vara ärlig: Ska göra mitt bästa men JA!!

Vad heter du
: Jenny

Smeknamn: Har jag inget

Låt som du sörjer till när du är ledsen: Lene Marlin- The Voice of an Angel

Beroende av: Min familj,Cola,bilen *blivit lat*

Vad tror folk om dig: Det vet jag inte men dom får tror vad dom vill.

Stämmer det: Vet tyvärr inte vad dom tycker.

Vad får du oftast komplimanger för: Snäll,hjälpsam,rolig..

Vad säger du för att imponera på någon: Varför ska man behöva imponera på nån. Va dig själv,håller längre i längden.

Hur imponerar man på dig: Va dig själv är nog det bästa.

Brukar du skratta för dig själv: Mjo kan la hända.

Vad står det i ditt senaste inkommna sms: Oki

Var bor du: Barnarp, Jönköping

Trivs du där: Ja det gör jag verkligen

Äger du några converse:
Nej det gör jag inte.

Sprit , vin , cider eller öl:
Cider o drinkar.

Brukar du bli för full: Ja tyvärr.

Är du allergisk mot något:
Nää..

Hur svarar du i mobilen : Hallå.

Antal timmar sömn inatt: 8 tim

Brukar du komma i tid: Jajamen

När mår du bra: Jag mår bäst av att vara uppskattad

När blev du fotad senast: På julbordet

Hur känner du dig nu: Känner mig bra. Ont i tanköttet bara

Vanligaste färg på dina kläder: Mycket svart, men mycket av andra färger med.

Vad tycker du om fötter: FÖTTER?!? Det är ju det vidrigaste, håll dom långt borta ifrån mig

Vad saknar du:
SYSTERN MIN

Hade du en bra kväll igår: Nää det kan jag ju inte säg, nja lr till slutet av den iallafall.

Favoritdryck på morgonen: KAFFE

Rakar du benen: Men självklart

När brukar du gå och lägga dig: Mellan 23.00-24.00

Är du blyg:
Jo de kan jag väl vara

Sysslar du med någon idrott: Hahaha vad e det?!? Nä men jag har tjatat nåt år att jag ska börja simma men kommer inte så långt med det.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jupp

Har du spytt offentligt: Tyvärr så har jag det

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Hmm det vet jag inte 

Är du nöjd med ditt liv: Jo men det är jag.

Är du bortskämd: Nja det är jag nog inte, många som tycker det, men ja köper det jag vill ha

Vad gör du imorgon: Ska baka paj tills på söndag o sen är det bara att slappa

Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Nix

Vad längtar du till:
SOMMAR o semester

Har du bra vänner och äkta vänskap:Jo men de har jag

Vad använder du för schampoo: Sunsilk av Rita ?!?

Hur gammal är du:
26

Tycker du om någon just nu: Jupps självklart. Min lilla bubbe Tommy

Gröna eller Röda äpplen:
Bara för alla andra svara röda så tar jag gröna, hmm de är faktiskt ärligt

Gillar du golf: Nää kan jag ju inte påstå

Vilken tid gick du upp idag: 08.00

Har du sovit i din egen säng inatt: Självklart

Har du strumpor på dig nu: Ja senast jag kollade så hade jag det

Är det okej att gråta: Men det är ju klart, vi är la människor. När jag bli redigt förbannad o sårad gråter jag

När grät du senast: Igår

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa,shoppa,köpa ny bil

Bär du glasögon eller linser: Nix det gör jag inte.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nää tycker jag inte 

Har du piercingar:
Japps har 1

Vill du gifta dig:
Japp klart jag vill

Vill du ha barn: Har en son (Rasmus)

Solar du ofta:
Nej inte lika ofta som jag vill

Är du bra på att laga mat:
Ja men de kan jag nog påstå

Är du flygrädd:
Nää, gillar dock inte när dom lyfter o laddar

Hur vig är du:
jag vig hahaha stel som en pinne

Är du musikalisk:
Det vet jag inte

Vad dricker du helst när du är törstig: Saft, kan inte dricka vatten. Tycker det e vidrigt.

Vilken är din favoritglass: Har ingen

Tror du på liv efter döden: Nja det tror jag inte

Tycker du om sushi: Har aldrig testat

Vad äter du helst när du ser på film:
Popcorn

Har du tandläkarskräck: Jo men det har jag allt.

Är du morgon eller kvällsmänniska: Är nog mer morgon människa än kvällsmänniska

Vilken ögonfärg har du: Blågröna

Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja de har jag nog

Biter du på naglarna: Ja tyvärr, skit dum ovana men man skulle ju vara ärlig

Röker du: Vill svara Nej men tyvärr så röker jag

Hur ofta tränar/motionerar du: Hmm ska man behöva svara på detta med träning 2 ggr?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0